Orders:

Bestellen

Eenvoudig en snel zoeken

Op Huis en Tuin spullen kun je eenvoudig zoeken. Rechtsboven de pagina is er een zoekmenu waardoor je door middel van een zoekterm snel het juiste product kunt vinden. Je kunt zoeken op productnaam, type product maar ook op kleur of artikelnummer. Zodra je een zoekterm invult, komen alle relevante zoekresultaten gelijk in beeld. Zo zie je snel welke producten uit onze online shop aan jouw zoektermen voldoen.

 

Zoekwoorden kunnen in alle volgorden worden ingevoerd, let er echter wel op dat er tussen ieder zoekwoord of zoeknummer een spatie zit.

 

Alle zoekresultaten worden weergegeven met productfoto. Door op de productfoto, of op “meer info” te klikken zijn alle details van het product zichtbaar. Je kunt hier bijvoorbeeld meer lezen over de maat, prijs, kleur en gebruik van het product. Bij sommige van onze producten zitten ook productfilmpjes. Je kunt nu ook eenvoudig bestellen door op de knop “Voeg toe aan winkelwagen” te klikken.

 

Gevonden wat je zocht? Bestellen gaat snel en veilig online.
Klik op het door jou gekozen product en klik vervolgens op de knop “Voeg toe aan winkelwagen”. Het door jou gekozen product zit nu in je online winkelwagen. Je kunt nu kiezen of je nog verder gaat shoppen of je kunt je bestelling afronden. Wil je nog wat wijzigen aan je bestelling? Klik dan op de knop rechtsboven “Bekijk winkelwagen” je komt nu bij je online winkelwagen en kunt producten uit je winkelwagentje verwijderen.

 

Wanneer je wilt afrekenen klik je op de knop direct afrekenen, deze vind je rechtsboven de pagina. Je komt nu terecht op onze bestelpagina. Hier kun je je bestelling plaatsen en eventueel een kortingscode invoeren. Ons bestelproces verloopt in een paar eenvoudige stappen. Iedere keer wanneer je alle gegevens hebt ingevuld klik je op de knop "Volgende stap". Persoonlijke gegevens worden niet opgeslagen maar eenmalig gebruikt om je bestelling af te leveren.

 

Wanneer je alle gegevens hebt ingevoerd klik je op de knop "Voltooien" om je bestelling af te ronden. Je komt vervolgens, afhankelijk van je betaalmethode, terecht bij het betaalscherm. Indien je voor vooruitbetalen kiest, ontvang je de overboekingsgegevens per e-mail. Alle online betalingen lopen via een beveiligde omgeving op onze webshop, zo ben je ervan verzekerd dat jouw betaling veilig verloopt.

 

Je kunt ook zoeken door middel van ons navigatiemenu. In onze webshop zijn verschillende categorieën zichtbaar. Door een categorie aan te klikken zie je gelijk alle producten uit de desbetreffende categorie. Ook nu kun je op de product foto klikken voor meer informatie over het product en om het product eenvoudig te kunnen bestellen.

Payment Methods:

Betaalmethodes

De betaalmethodes die wij gebruiken zijn IDeal en Klarna.

Shipping:

Levertijd & Verzendkosten

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 17:00 worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

 

De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen:

€2,95 voor bestellingen die door de brievenbus passen

 

€5,95 voor bestellingen onder de €75,-

 

Gratis voor bestellingen vanaf €75,-

 

Levering verloopt via de postbode of pakket bezorgen van DHL. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.

Returns:

Retour

Wil je een artikel retourneren? Gebruik dan ons retourformulier. Door middel van het retourformulier kunnen wij je retourzending snel in behandeling nemen. Zorg ervoor dat artikelen welke je retour wilt sturen onbeschadigd zijn en verpakt zijn in de originele verpakking, indien dit redelijkerwijs mogelijk is. Wanneer het gaat om een hygiëne artikel, dient de sealingzegel intact te zijn.Sommige van onze artikelen kunnen niet geretourneerd worden, lees meer over onze uitzonderingen.Snel en eenvoudig retourneren doe je zo:

  • Controleer of je retourzending voldoet aan onze retoureisen
  • Meld je retourzending aan via het retourformulier. of via onze klantenservice (niet verplicht, wel handig!)
  • Gebruik het retouretiket, te vinden bij je pakbon, voor het retourneren van je artikel
  • Leg het artikel, indien redelijkerwijs mogelijk, in de originele verpakking en verpak het artikel in een verzenddoos
  • Ons retouradres staat vermeld op de pakbon
  • Geef je retourzending af bij een PostNL-punt bij jou in de buurt
  • Bewaar je verzendbewijs van PostNL goed
  • Zodra wij je retourzending in goede orde hebben ontvangen ontvang je van ons een e-mail

Let op dat je bij het retourneren altijd het ordernummer vermeldt, voor een snelle afwikkeling van de retour. Vermeld indien van toepassing ook duidelijk of een artikel defect is of dat je bijvoorbeeld een andere maat lingerie wenst.

Guarantee of Compliance:

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar Info@huisentuinspullen.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil/.

 

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.